Revlon – Apricot Fantasy Lipstick

Bugün sizlere satın aldığım ilk Revlon ürününü tanıtmak istiyorum.

Çok uzun süredir. Işıltılı ama doğal tonlarda özellikle bronze ve koyu renk göz makyajı ile rahatça kullanabileceğim bir ruj arıyordum. MAC ve YSL rujlarına bayıldığım için önce onlara baktım. Hatta MAC’ten midimauve rengini edindim ama kullandıkça anladım ki yoğunlukla kahverengi alt tonlu bu ruj güzel olsa da aradığım ton o değildi.

Watsons indiriminde Revlon markasının da indirime girdiğini görünce gözlerim parladı ve hemen standı kurcalamaya başladım. Bir kaç deneme ardında 120 numaralı renk olan Apricot Fantasy rengine resmen tutuldum. Işıltılı ama sürünce sim sim durmuyor dudağınızda, sürümü yumuşacık. Genelde ışıltılı rujların sürdükten sonra dudakta peeling gibi pütürtülü hissedilme durumu olur ki genelde Maybelline rujlarda başıma gelir. O nedenle bir high end ürün olmamasına rağmen bu sorunla da karşılaşmamak beni sevindirdi.

revlon super lustrous lipstick apricot fantasy

revlon apricot fantasy

Ürünün ambalajı klasik ruj ambalajı. Siyah sade bir ambalaj, altın sarısı bir şerit geçiyor. Biraz Chanel ambalajına benzettim ama ambalajı sade ve kullanışlı.

300

Ürünün rengi aşağıdaki gibi. Dudakta duruşunu da görebilirsiniz.

IMG_5505

Bu veya bir çok ürün incelemelerini @kozmooneri insragram hesabımdan da görebilirsiniz 🙂

Sevgiler,

Kozmooneri

Bir Cevap Yazın

