Misha Black Ghassoul Peel-off Nose Pack İncelemesi

Hepinize merhabalar 🙂

Bugün sizlere Missha Black Ghassoul Peel-off Nose Pack hakkında yorumlarımı aktaracağım.

IMG_7379

Öncelikle neden cildimizde siyah noktalar oluşur?

Gözeneklerin daha açıkça olduğu yerlerde, içinde biriken kirler ve ölü hücreler koyu renkli bir tıkaç oluşturur ve siyah noktacıklar halinde görülür. Genişlemiş gözeneğin tepesinde oluşan siyah noktalar temizlenmezse, içerideki yağ salgısının yüzeye çıkması engelleneceğinden sivilcilere temel oluşturabilir. Dolayısıyla cildimizi temiz tutarak siyah nokta ve sonrasında oluşabilecek problemlere engel olmuş oluruz.

Hepimiz siyah noktaların, lekelerin olmadığı pırıl pırıl bir cilt isteriz. Bunun için de maskeler, cilt bakımları, temizleme losyonları vs. bir çok ürün kullanıyoruz ve bu uğurda ciddi para harcıyoruz.

Benim cilt yapım yağlıya dönük karma. Dolayısıyla hemen her sabah yüzümü iki kere temizleme jeli ile yıkarım ki gün içerisinde yağlanma ve parlama problemi yaşamayayım.

Şimdi kızlar ürünü Missha Türkiye Online’dan aldım. %30 indirim vardı 20-25 TL gibi bir şeydi.


                                     image_2image

Maskeyi yukarıdaki gibi ince bir tabaka halinde sürüyoruz. 15-20 dakika bekledikten sonra yüzümüzden soyuyoruz. Yukarıdaki fotoğrafta göreceğiniz gibi soyulurken cildi biraz kızartıyor özellikle maskeyi sürerken burundan yukarı göz çevreme denk gelen yerlere sürmüşüm çıkartırken bayağı zorlandım ve kızarttım. Size tavsiyem sadece burnunuza sürün 🙂

Ürün öncelikle simsiyah içerisinde Kore kömürü tozu varmış. İlk sürdüğünüzde sanki cildinizden hiç çıkmayacakmış gibi hissettiriyor.

Missha beğendiğim bir marka. Ürünü denedim, dürüstçe belirtmeliyim ki hayal kırıklığına uğradım. Burun bantlarından daha etkili ama bilemiyorum tam olarak siyah noktaları temizlemiyor. Bu tüpü kullanırım, bir daha da alır mıyım? Bence hayır.

Ama normal şartlarda banyoda Gratis’ten aldığım eldiven ve yüz temizleme jelim ile banyoda cildimi temizliyorum ki siyah noktalara bire bir geliyor cildim pamuk gibi oluyor. Bu geleneksel yöntemimle devam edeceğim 🙂

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sevgilerle..

Bir Cevap Yazın

