Missha Perfect Cover BB Krem

Bugün sizlere mükemmel bir üründen bahsedeceğim. Gerçekten mükemmel. Kolay kolay hiç bir şeye mükemmel demem ama kızlar bu ürün gerçekten vaad ettiğinden daha fazlasını sunuyor.

IMG_4963

IMG_3359

Daha önce bir çok BB krem, fondöten denedim böylesini görmedim. Şimdi size detaylardan bahsediyorum.

Ürünü misshashop.net’ten aldım.Ürünün iki boyu var 20 ve 50 ml. 50 ml üründe pompa bulunuyor, bu nedenle kullanımı rahat. Fiyatı 45 TL’idi. Şunu söylemeden geçemeyeceğim kokusu mükemmel! Gerçekten mükemmel! Temiz sabun kokar ya aynen öyle mis gibi bir koku ve gün içerisinde burnunuza geliyor.

Hemen her markanın ürününde en açık renk kullanırım, bu sefer Uzak Doğulular kadar açık tenli olamayacağımı hesaba katarak en açık renk olan 13 değil 21’i aldım 🙂 Çok da doğru bir renk seçimi olmuş, arkadaşımda 23 numarasını görmüştüm, biraz açık-buğday tenlilere göre bir renk. 21 beyaz tenlilere çok uygun olacaktır. Almadan önce bloglarda okuduğum bir eleştiriye açıklık getirmek isterim. 21 renk cilde sürüldüğünde gri gibi duruyor fakat cilde dağıttığınızda cilt renginizi alıyor.

IMG_5540

Missha M Perfect Cover BB Krem tam olarak ne fondöten ne de BB krem gibi. BB kremden bir tık fazla kapatıcılığa sahip, hatta orta kapatıcılıkta. En önemli özelliklerinden biri SPF 42 koruma özelliğine sahip olması. Bahar – yaz aylarında gönül rahatlığıyla güneş kremine ihtiyaç duymadan kullanabilirsiniz.

IMG_4220

Cildimi fondötenle yormak istemiyorum ama renk düzeltici, orta kapatıcılığa sahip bir ürün arıyorum bir de güneş koruma faktörü olsun diyorsanız. Buyurun size Missha M Perfect Cover BB Krem! Üstelik de gerçekten miss gibi kokuyor.

Bir önemli detay cildim yağlıya dönük karma. Gün içerisinde parlama ve dağılma yapmadı.

Not:Real Techniques Expert Face Brush lie uygulamanızı tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

