Mac Ruj Koleksiyonu

Selam kızlaar!

Blog yazılarıma hız vermeye karar verdiğimde ilk yazmak istediğim konulardan biri şu an için küçük çaplı MAC ruj koleksiyonumdu. Şimdi sizlere edindiğim MAC rujların yapıları ve renkleri ile ilgili detayları aktarıyorum.

1

Rujluğumda yer alan MAC rujlar yukarıdaki gibi, gelelim, renklerine..

2

Rujları yapılarına göre ayırıyorum.

MAC rujlar, Satin, Matte, Lustre, Glaze, Chreme Sheen olmak üzere farklı yapılara sahipler. Bu farklı yapılar pigmentasyon ve kalıcılığı direkt olarak etkiliyor. Kalıcı ve pigmentli bir ruj istiyorsanız Mat veya Satin yapıdakileri tercih etmelisiniz. Özellikle Lustre ve Glaze olanların daha az renk veriyor.

Şimdi gelelim benim koleksiyonuma 🙂

3

Önce mat rujlara olan sevgim nedeniyle sizlere mat olanlardan söz etmek istiyorum.

 

Ruby Woo: Retro matte olarak tanımlanan Ruby Woo, mat retro kırmızı renktir. En popüler kırmızılar arasındadır. Kalıcılığı muazzam, en en sevdiğim rujum kesinlike Ruby Woo. Mavi alt tonu olduğu için dişleri beyaz gösteriyor. Ayrıca kırmızı gibi iddialı bir renkte parlaklık olmaması daha şık bir görünüm sağlıyor. Sürümü zor, dikkatli olmanızı öneririm.

Viva Glam III: Mat yapılı bir başka rujum Viva Glam serisinden Viva Glam III. Kahverengi alt tonlarına sahip rujlara bayılıyorum. Kahve mi bordo mu diyenler için kesinlikle tercih sebebi tek kat uygulayarak gün içerisinde rahatça kullanabilirsiniz. Mat olmasına rağmen sürümü rahat.

Kinda Sexy: Mat yapılı diğer bir rujum Kinda Sexy. MAC ruj almak isteyen herkesin ilk tercihi olduğuna inanıyorum. Hemen her ten rengine ve makyaja uygun olacak, kurtarıcı bir ruj. Ne süreceğimi bilemediğimde her zaman çantama Kinda Sexy’i atıyorum 🙂 Sürümü rahat. MAC ruj almak istiyorum ne alayım diyen varsa kesinlikle Kinda Sexy diyorum efendim 🙂

What Joy! (LE): Satin yapılı tek rujum olma özelliğine sahip kendisi. MAC Rebel’e benziyor. Her zaman vişne – bordo renklerini sevmişimdir. Hem klasik, şık hem de elegant durduklarını düşünüyorum. Sürümü matlara göre daha rahat. Gece makyajlarının eyeliner ile birlikte kurtarıcısı. Limited Edition’dı. Dupe olarak Rebel’i öneririm.

Pink Popcorn: Lustre yapılı bu rengi sanırım MAC artık üretmiyor. İlk aldığım MAC rujumdu kendisi bende o yüzden ayrı bir yeri vardır 🙂 Snob’a benziyor. Mavi alt tonu sayesinde dişleri beyaz gösteriyor, çok sık kullanmıyorum sonradan bana yakışmadığına karar verdim 🙂 Ama yine de seviyorum bu rengi.

Coral Bliss: Lustre rujlarımdan sonuncusu. Şeftali tonlarında sevimli bir renk. Bahar makyajlarımın vazgeçilmezleri arasında. Hafif renk verişiyle taze bir görünüm sağlıyor. Işıltılı bir allık ve Coral Bliss kesinlikle müthiş duruyor.

Hue: Glaze yapıdaki tek rujum ve son olacağına inanıyorum 🙂 Renk vermiyor, nude renk ruj ararken aldım evet ama çok çok nude, renk hiç belli olmuyor. Dudak kalemi olmadan kullanmak pek mümkün olmuyor 😐

Pure Zen: Chreme Sheen yapıdaki tek rujum fakat tüm zamanların en güzel nude rengi olduğuna inanıyorum 🙂 Biraz Shy Girl’e benziyor. Bittikçe alacağım bir renk. Smoky göz makyajlarının vazgeçilmezi! Bittikçe kesinlikle alacağım bir renk.

Umarım keyifle okumuşsunuzdur.. 🙂

Sevgiler..

Burcu

Bir Cevap Yazın

