Estee Lauder Double Wear vs. MAC Studio Fix

Bir çok yabancı kaynaklı bloglarda çok bahsediliyor. Ben de uzun yıllardır kullandığım bu ürünler için kendi fikirlerimi yazmak istedim. Öncelikle cildimde ergenlikten kalma sivilcelerin izleri var, aynı zamanda karma – yağlı cilt tipine sahibim ve küçük boyutta bir çok ufak ben var. Bu nedenle benim için bir fondötende bulunması gereken en önemli özellikler kapatıcılık derecesi, yağlandırma yapmaması, uzun süre kapatıcılığını sürdürmesi, sivilce ve yağlanma yapmamasıdır. Uzun süreden beri (2 yıl kadar) MAC Studio Fix kullanıyordum. İlk olarak Estee Lauder Double Wear’in pudrasını aldım. Sonrasında ise pudrasının bile bi başına ne kadar kapatıcı ve başarılı bir ürün olduğunu görmem fondöteni alma konusunda beni cesaretlendirdi. Estee Lauder’ın yenilenen kremsi dokusu ve kapatıcılığını görünce Studio Fix’ten vazgeçtim.

Soldaki Estee Lauder Double Wear, sağdaki MAC Studio Fix. Fotoğrafta çok belli olmamış ama MAC biraz daha cilt üzerinde kalıyo Estee Lauder biraz daha cilt tarafından emiliyor.
Fondöten alacaklara önerim kesinlikle Estee Lauder Double Wear’dir. MAC Studio Fix için kötü demiyorum fakat Estee Lauder’ın yenilenen kremsi yapısı ile daha fazla kapatıcılık sunduğu da ortada ayrıca uzun saatler sonunda o yağlı cilt görünümüne izin vermiyor.Ayrıca en ucuz Estee Lauder Fondöten’i Sun Plaza içerisindeki outlet mağazadan alabilirsiniz. Normal mağazalarda 120 – 130 TL iken  orada sadece 71 TL’dir. Estee Lauder severlere duyurulur 🙂

I want to summarize my post for the foreign visitors. I hope you enjoy it 🙂

First of all i have some acne scars and little spots in my face. Also my skin is very oily. I’ve been using MAC Studio Fix foundation for 2 years. It doesn’t make my skin perfect. I like Studio Fix but i want full coverage and i want it to last for more hours. A few weeks ago i bought Estee Lauder Double Wear Powder Foundation and i am surprised with its coverage. Then i decided to buy Double Wear Foundation.

I’ve used both of them. MAC Studio Fix is more creamy. It is easier to put your face. But Estee Lauder Double Wear gives you more coverage. And it doesn’t make your face oily after hours. In Turkey Estee Lauder is a bit more expensive but i definetly recommend Estee Lauder Double Wear Foundation.

Bir Cevap Yazın

